Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, april 25, 2009

Stackars Josephine


Hon blir så ledsen för att hon inte kan klä upp sig när vi ska gå ut i solen. Hon har ju svårt att känna sig vacker när hon har magen. Jag å andra sidan är stolt och tycker att hon är jättefin. Skulle vilja klä henne för en gångs skull med solhatt och vita ljusa fina kläder. :) I mina ögon är hon så vacker och tydligen inte bara i mina, för hon får alltid så mycket kommentarer om att in inte alls är stor och är jättefin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej stor är hon definitivt inte, men vackrare kvinna får man nog leta efter just nu :)
Lycka till med allt!
/ Linda