Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 27, 2009

Telia digital-tv / iptv, ett skämt!


Funderar du på att skaffa Telia Digital-tv, tänk igen! Det är ett jävla skit, rakt igenom! Jag är så jävla förbannad! Ska jag behöva leka iranier och skaffa en parabol, inget ont mot iranier men det är en fordom jag har att de har parabol för att titta på sina hemkanaler.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha,ja och paraboler på balkonger e sjukt fult med,vi har en så ful haha

Anonym sa...

Haha vi har en parabol faktiskt.. trodde inte vi hade ett sånt rykte, måste vända trenden. /iranie

Fredrik Envier sa...

Fan, det här är inte bra. Jag får mina fördomar bekräftade... Säg att du INTE odlar potatis i badkaret iallafall, kan jag stryka en från listan! ;)