Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, april 25, 2009

I love fat chicks!

{C88A5E8B-2A83-49AE-94A3-D4C866D673C2}
Satt och bläddrade igenom gamla bilder för att hitta en speciell bild som jag skulle sätta som bakgrundsbild på min telefon. Det är bilden på Josephine i en adidasmössa, från Oktober 2005. Den bilden är nämligen sjukt speciell för mig, då det var den jag tittade på dagligen innan jag fick träffa henne för första gången… Nu dryper det nästan lite smör om den här bloggen för tillfället, men jag tror det är många faktorer som spelar in. Jag är otroligt lycklig, jag ska snart bli farsa, solen lyser, lönen sitter på kontot (även om bara nån dag) och min arbetssituation ser faktiskt roligare ut än på länge. Livet ser faktiskt jäkligt hoppfullt ut nu, så varför inte dela med sig av sin glädje till dem man älskar?!
{64AF245A-BB5C-433B-A6D7-4F46F5EBBCD0}
Hur som helst, när jag letade bland bilderna för att hitta den så sprang jag på den här istället. Den är ju rätt kul, med tanke på omständigheterna! :)

66414
För ett år sen såg det ut ungefär så här… ;) Fan va tiden går fort… Sjukt kul sista april förra året, mängder av goda vänner och sjukt fint väder. Årets sista april kommer dock att bli en aningens lugnare, vädret ser dock lovande ut.

19831
Hoppas att man kan få lite sol på sig nu när den ändå är framme, dock inte så mycket som bilden ovan. Jag misstänker att denna extrema överdrivna sun-tan handlade om ett beach party… Hahaha… Kan aldrig tro att jag tyckte att det där var snyggt! :)

21330
Ja, ska väl inte sticka under stolen med att det finns många härliga minnen. Men nu har vi kämpat oss igenom en lång period (9 månader) där vi i princip bara väntat ut tiden, nu börjar en annan del… Kommer bli underbart på alla sätt och vis.

3312_front
Snart är min lilla kapten och min prinsessa nr 2 är kommen till världen, då blir det andra bullar! =)

{FEF69C3C-8D10-4C35-A52A-D83062BFD243}

{C9183A19-803E-4EA2-97A9-A5DEFD3C8DAA}
Min kära svåger Robin ringde precis och talade lite osammanhängande… En aningens bakfull! :) Han vaknade med ett ryck och fick för sig att vi lämnat honom när vi drog ned på stan. Han slängde sig på datorn och in i våra bloggar, till sin förskräckelse såg han flera blogginlägg av oss båda och var då övertygad om att vi redan dragit. Men icke, vi är bara lite morgonpigga och aktiva. Smickrande att våra bloggar nu är en del av hans morgonrutin. Tror förvisso den ingår i flera andra personers morgonrutiner också… ;) Hahah…

Inga kommentarer: