Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 23, 2009

Stackars kund


Hitta även detta när vi lämna butiken. En kund som satt upp en lapp på anslagstavlan. Att folk orkar? Köp en ipod och lyssna på vad du vill när du handlar.
Hoppas det går att läsa lappen om ni klickar på bilden.

4 kommentarer:

Petra sa...

Hahahaha vad jobbigt osammanhängande text -personen måste ha varit riktigt upprörd när han/hon skrev lappen.... :)

Friday sa...

PINSAMT!

Carina sa...

Hahaha...jag äääälskar arga lappar=)

Angiie sa...

Jag plågas oerhört av personens stavning och grammatik.
Ehh uuusch!

Att dessutom inte gilla robbie williams straffas hårt i min värld.