Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, augusti 24, 2009

Adde och Caroline Karlsson

DSC06772 
Då var de äntligen gifta! Ett så vackert bröllop!

DSC06776 
Alla fick en varsin guldballong att släppa iväg när vi gratulerade brudparet.

DSC06785
Carolines pappa stod för transporten med en lagom stekig Merca. Tyvärr sprang deras minsta dotter Noelia ur bild, så kvar framför bilen blev Minelle.

DSC06780
En egen sångfågel hade de placerat utanför festlokalen, riktigt trevligt och imponerande… Störtskönt! :)

DSC06779
Inte många gånger i livet som man får se Marcus i fullfjädrad kostym. Passa snyggt på den där annars vildvuxna gangstern. ;)

DSC06788
Lyckades sno åt mig en bild med bruden, utan att Adde såg. ;)

DSC06786
..Josephine ville självklart inte vara sämre.

DSC06787
Och så Adde då såklart. 

DSC06797
Man kunde gå fram och skåla med brudparet där man fick sig en liten shot. Här är Josephine och Carinas kille Robin fram och tar sin beskärda del av flaskan.

DSC06794
Min bordsdam Carina med lilla söta Noelia i knäet. Visst passar Carina bra med barn? :)

carinafredde
Och en på oss båda då! :)
(Lånade bilden från John)

DSC06798
Stackars Josephine är skitnervös för sitt tal hos ska hålla. Här är hon tokfokuserad och kan inte prata med någon annan… Lyckades få med en liiiiten liten del av hennes tal, själva inledningen.

 

fredde
Själv presenterade jag filmen från svensexan i kombination med något talliknande. Var inte så nervös innan, men väl när man stod och skulle presentera så har jag ingen aning om vad jag sa. Tror dock att filmen förde fokus ifrån mig och på så vis märkte ingen att jag skaka som ett asplöv. Ska se om jag inte kan lägga upp filmen här under kvällen.

DSC06803
Sen var det dags för bröllopstårta…


Bröllopsfesten skulle sluta kl 01 egentligen, men av någon anledning så hade den fortsatt till tre. Denna information nådde inte riktigt oss, så på vägen hem styrde vi förbi taxin förbi BJ för att kolla till. Där vart man varmt mottagen som alltid. Känns som att vi fick ut det mesta och det bästa av kvällen.

Självklart så fick vi höra att efter vi lättat kl 01 så spårade vissa saker ur, som det alltid gör på sådana tillställningar. Nån får för mycket alkohol och säger saker som man kanske inte skulle gjort i nyktert tillstånd. Tyvärr missade vi detta… Kalle Wiik och hans tjej som vi träffa på Gränby C dagen efter, hade däremot varit kvar och bevittnat det hela.

Tack Adde, Caroline och alla som hjälpt till med bröllopet… Det var super!

1 kommentar:

Carina sa...

Jag missade också dom där intrigerna fast jag var på plats...kan ha något att göra med ett jag hade fullt upp med mina moves på dansgolvet och kolla för djupt ner i glaset=)