Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 14, 2009

De här sa dom inget om på pappaledigskolan


Barnbajs har ingen sagt något om. Hmm, nu blev det komplicerat. Självklart fixar man ju detta som allt annat. Men när man trodde allt var säkert och en ny blöja satt på den söta lilla stjärten så börjar hon om från början och fyller upp nästa blöja. Ok, låt gå då. Hon var ju snäll mot pappa och bajsa faktiskt inte igår. Nu skulle man kunna tro att det var slut på överraskningar, men icke. Sindy hade sparat ett litet trix. När jag byter blöja nr 2, gör rent och ska sätta på en ren blöja så släpper hon alla hämningar och börjar kissa hejdlöst. Fick täcka fontänen med blöjan för att inte träffas av the golden shower. ;-) Tack Sindy. Nu ligger hon sjukt nöjd med ett leendde på läpparna och sover, med vetskap om att hon jäklats med sin far. :) Nu ska jag ta en treo, fick sjukt ont i huvudet. Tror inte det är bra att låta bli och andas i flera minuter. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA,SE DÄR JA

Fredrik Envier sa...

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, right? ;)

Anonym sa...

mm,det ligger nått i det,,garv garv,,Ludvika här

sophié sa...

haha åh va jag längtar tills våran bebis kommer ut, hahaha

Anna sa...

hahaha ^^ när jag va bebis pissade jag ner barnläkaren.

Jonna sa...

Nu har jag skrattat så tårarna rann i ca 5 min, tack Fredde :)