Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 14, 2009

Josephine ska ut och rulla hatt

partyjose
Slutet av den här veckan har faktiskt inte varit allt för kul, och tyvärr blir inte helgen helt super heller. Jag kommer nämligen inte att få se min flickvän mycket mer än i sovande stadie. Torsdag och fredag har hon varit borta från tidig morgon till sen kväll. Ikväll ska hon dessutom ut med Josefina Drake och the gang, vilket förmodligen blir svinkul. Synd bara att jag knappt får en skymt av henne. Imorgon jobbar hon igen och jag ska iväg till Stockholm för att färdigställa min gaddning. När jag sen kommer hem efter detta ska JAG ut på herrbestyr med Josefina Drakes man, Daniel Ågren. Så förmodligen får vi se varandra en sväng på söndag om jag har lite tur.

josefin
Det intressanta i allt detta är att min flicka ska ut ikväll och ska jobba imorgon, hon ska alltså ta det väldigt lugnt. Gör hon inte det har hon en helvetesdag att se fram emot imorgon. Nu vet jag ju att man brukar få väldigt dålig karaktär i bra sällskap, varför jag tror att riskerna är stora att det går åt helvete… Det återstår att se hur som helst!

Själv tänkte jag ladda upp med en drös med filmer ikväll och brutalt jävla mycket onyttigheter… Svulla godis, dricka läsk, vara pappa, byta blöja, kolla film, käka chips och så om från början igen. FILMTIPS NÅGON???

6 kommentarer:

Pernilla sa...

Martyrs.. SJukt bra om man gillar skräck!

Anonym sa...

Lite filmtips:
En av mina favorit filmen är Big Fish, mycket bra.

Vill du se komedi så tipsar jag om Shaun of the dead, jag skratta så jag grina flera gånger.

Och sist om du är sugen på skräck så är Fragile( tror den heter Från andra sidan på svenska).
Den är i allafall lite smått obehaglig.

Jag hoppas att någon av dessa filmer faller dig i smaken.

/ E

Fredrik Envier sa...

Jag gillar ju dessvärre inte skräck eller komedi, konstigt nog... Jag gillar action och thriller. Känns inte som nån av de ovan givna förslagen går under de kategorierna... Ska jag dessutom sitta själv, vilket jag förmodligen gör ikväll så är det ju katastrof med komedi..sitta å skratta själv! :)

Rebecca sa...

Ta ett säkert kort. Något från förr. Typ någon Rocky film. Youngblood, tuff turf, Karate kid, St. elemos fire. Funkar ALLTID tycker jag! Hoppas du hittar en riktigt bra film! Behöver du efter Sindys Fredagshälsning! haha!

Anonym sa...

Confessions of a shopaholic... hehe nerå

Maja sa...

Gangs of New York - om du mot förmodan inte sett den! Eller förresten, den är så bra att den gott och väl kan ses både en och top gånger. :-)