Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 11, 2009

Vårt framtida hem


Det här är faktiskt så jävla coolt att jag seriöst är lite smått sugen på att göra det till verklighet. Vattentornet i Knivsta är till salu, 50 meter upp i luften bor man och har en veranda med en minst sagt oslagbar utsikt. Priset, löjliga 1,6 miljoner sen tillkommer självklart några hundra tusen i renoveringskostnader. Men snacka om unikt boende…helt klart lite sugen. Synd att det ligger i Knivsta…

Här har ni objektbeskrivningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det hade väl varit typiskt dej att hitta ett sådant hem och renovera det :) struntsamma vart de ligger, du har bil och körkort numera ju :)

Anonym sa...

Detta kan bli hur coolt som helst,,,du vet väl att upptåget tar 10 min uppsala,,det tar jag till jobbet varje dag de känns fortfarande som man bor i uppsala,,,dessutom e detta vatten torn as nära walloxen så du har 500m till särsta badet,,knivsta har det man behöver dessutom barnvänligt,,,jag var själv sugen på detta objekt,men min minsta har växt sig liite större än sindy så tiden räcker inte till,,passa på in lill tjejen tar ännu mer tid så du hinner renovera,,,extra plus om man gillar stockholm ligger det närmare Stockholm,,,jag kan bara säga att Knivsta är inte sämre än att på i en "förort" i Uppsala....Ha det bra!!!