Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, augusti 27, 2009

Mammas tv


Jag berätta igår om morsans tv som jag slängd ut åt henne på blocket, som vart såld på några timmar. De där luffarna som skulle köpa teven kom till slut i alla fall. Tro att jag var nöjd över att jag åkt över, för vad kommer in i lägenheten. Två zigenare, de där klassiska med svarta finbyxor, svart hår och finsk brytning. Den ena stank dessutom sprit och betedde sig sjukt lustigt. De kom i en bil som lät utav helvete... Vill inte tänka vad de kunnat få för sig om de inte sett att det stod en muskulös ung kille vid morsans sida!?

Man hör ju titt som tätt hur de ger sig på äldre människor i hemmet, rånar dem och stjäl grejer för att de är så försvarslösa... Fy fan för den typen av brott, tvi!

Tänkte bara återkoppla lite till gårdagens inlägg, om det var någon som var intresserad. Hehe! ;)

2 kommentarer:

Angiie sa...

Fredrik... MUSKULÖS och UNG?? ;) hahhahaa :p just kidding xD

Fredrik Envier sa...

Jag vet, jag utelämnade orden välbärgad och snygg för att inte reta upp folk för mycket... ;) För det var väl de orden du saknade?