Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, augusti 16, 2009

Daddy's girl


Då var den klar, men riktigt hur den ser ut kommer synas när den läkt. Sjukt nöjd iallafall. :) Att jag inte bloggat beror på att jag har städat lägenheten och vart ute och sprungit. Eller så är det för att jag legat nedbäddad i soffan hela dagen. Ni får själva välja, se det som att bloggen blir lite mer interaktiv. :)

3 kommentarer:

Friday sa...

fasiken va snygg den vart!!=)

Anonym sa...

Haha, alltså snygg tattoo, men när jag klickade upp bilden i ett större format så drog jag en snabb blick över till vad jag trodde såg ut som din k-k, haha, men det är din tumme, kanske skulle du beskära bilden nästa gång, så slipper man ta en miss på det hela, *asg* Sov gött!

Fredrik Envier sa...

Hahaha, en person som skrev det på Facebook också...att man såg min k-k... Jag höll på att trilla av stolen, sen när jag kolla på bilden igen förstod jag... Men det är en rätt oförskämd förolämpning också... för tummen är jääävligt liten! ;)