Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 25, 2009

Räkningar och tv


Precis betalat ovanligt mycket räkningar. Blandade känslor, kontot har liksom fått sig en omgång och är inte sig riktigt likt längre. Skönt att ha det gjort i alla fall. Imorgon är det fredag, alltså för mig eftersom jag är ledig torsdag och fredag. Förvisso är torsdagar och fredagar måttligt roliga, eftersom Josephine jobbar så sent dessa dagar. Är dessutom lite dålig på att aktivera mig, så dagarna blir sjukt långa. Nu ska jag döda en stund med chips och Miami vice. :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

HALLÅ DÄR EN DAG I TAGET TACK..ONSDAG I MORRN DU FÅR ALLT JOBBA EN DAG TILL..MVH/MOSTER

Anonym sa...

Oj där såg hon väldigt gammal o sliten ut..hon ska inte stressa så mycket inte bra!

Josefin sa...

å va schysst...hahaha jag har ju fan inge smink!!!man ser fan ut som 100 år då...

Anonym sa...

tycker att det är ett hälsotecken att hon ställer upp på bild utan smink, finns gott om tjejer som måste sminka sig i timmar innan dom går ut på balkongen...

Linda sa...

Jag tycker du va vacker på den där bilden! Mkt finare när du är naturlig!

Anonym sa...

dom är väl över 40 bägge två väl? iallafall runt skulle jag tro..

Anonym sa...

Eh vad tunnhårig hon är, ser ju hårbotten...

Fredrik Envier sa...

Haha, din anonyma disktrasa. Som tur är ligger skönheten i betraktarens ögon, då betraktaren i första hand är jag har jag inget att klaga på. Att du som inte ens vågar skriva ditt namn, än mindre visa ditt ansikte skulle vara ens i närheten av så vacker som Josephine, är inte ens möjligt.

Josefin sa...

Jag är allt annat än tunnhårig,jag har dels ammat och tappat massor me hår!Sen led jag av en sjukdom tidigare som jag ibland får återfall i..jag sliter hår,de hår som e grova och som tagel,detta gör jag typ i sömnen i soffan när jag tittar på tv..skitirriterande!
Skulle mitt hår va i orginalshape skulle du nog inte tro att det va sant,då det som sagt e sjukt tjockt..kan lägga ut en bild om ni vill se...
ni andra...Tack sötnosar.Och älskling...Jag älskar dig!Visst fan e vi 40 plus!!!!Haha din jävla idiot,ofta orka...

Anonym sa...

Jamen då kanske det stämmer att du är tunnhårig, om du sliter av dej håret?

Anonym sa...

Att du orkar hålla på som du gör,,fattar inte va du lider av...Ludvika