Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 25, 2009

Konstigt potatismos på Le Parc

DSC06815
Var och käkade lunch på Le Parc idag med mina svågrar Robin och Niklas. På menyn fanns nötfärslimpa med potatismos. Såg förträffligt ut så det slog vi alla till på. När vi sedan går ut och sätter oss kommer maten blixtsnabbt efter, men jag tycker potatismoset ser lite konstigt ut. Nu är jag ingen kock, men jag vet fan hur potatismos ska se ut.

DSC06816
Tro att vi blev förvånade när vi gick från stället och såg att menyn hade ändrat sig från det att vi kom till stället tills dess att vi gick ut. :)

2 kommentarer:

Carina sa...

Hahaha...men du la väl märke till att vi sänkt lunchpriset med hela 6 bagis va=)

Fredrik Envier sa...

Ja faktiskt... Menar du att det hänger ihop med att menyn inte lyckas vara i sync med köket? :) Bara jag får sån information innan... Hehe...