Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, augusti 12, 2009

En liten glad kommentar om Lovas spargris


Spargrisen har ökat med ganska precis 1.000 kr sedan imorse när jag skrev inlägget. Glädjer mig att se att folk tar sig tid, ork och råd att faktiskt skänka en liten slant åt detta.

Här är namnen som skänkt pengar efter mig, noterade även att nån valt att inte skriva sitt namn:
Josefin Lundberg, Alexandra Lundström, Iréne Andersson, Linda Sundström, Karin (Albins mamma), Birgitta Andersson, Emma M, Carina Ahlström, Johanna S, Jennie Ragnarsson.

Med den här farten uppnås målet redan idag. Men målet är ju heller inget tak.

För din som "slarvat" bort länken, här är Lovas spargris.

3 kommentarer:

Anna sa...

Visst blir man glad, många bäcker små, som kan hjälpa fonden med sin forskning och medicinering och andra viktiga saker.
Tack än en gång för "hjälpen" att föra Lovas gris vidare.

Fluffytush sa...

Tihi där är jag =)

Anonym sa...

vilken självklarhet! :) så enkelt..och vad kostar en öl på krogen jämfört med detta? ..