Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 11, 2009

Sindy på bvc


Dagens besök på BVC var nog det mest hemska Sindy varit med om sedan förlossningen, iallafall om man ska tolka hennes gråt. Hon har inte gråtit så mycket sedan hon plockades ut ur mammas mage, så vaccinationssprutor hör inte till Sindys favoriter kan vi lätt säga. Tog säkert 10 minuter att trösta henne och få henne lugn igen... Wow, ingenting tänker ni föräldrar...men Sindy är en så snäll tjej och hon varken skriker eller gråter speciellt mycket i vanliga fall så detta blir en hjärtskärande upplevelse då man aldrig sett henne så här. Nu är hon munter igen och är med Josephine och Elliot. Själv fick jag slänga i mig en hamburgare i bilen på väg tillbaka till jobbet, var ungefär det som hanns med för att inte behöva ta ut en gigantisk lunch.

1 kommentar:

Josefin sa...

såg du mitt svar love?
idag under tiden carros verkar lr sen om du kommer ner,om sindy verkar ok förstås?
lr hemma sen,men det e bättre@ work..oki?