Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 10, 2008

Bensinen kostar 9,94 kr litern


Då klev vi under det där magiska strecket, bensinen kostar nu 9,94 kr litern om man tankar på Jet.

Josephine tycker jag är knäpp som har sådan brutal koll på soppapriset. Det är ju inte direkt så det spelar något roll med ören hit eller dit. Nu däremot har priset sjunkit med 30% på kort tid, då blir det plötsligt en betydande skillnad.

Annat som jag har intresserat mig för den närmsta tiden är bolåneräntorna. Undrar om detta är något i min mognadsprocess att jag håller på att bli vuxen?! Hoppas inte, jag menar...jag är ju knappt 23 år eller hur det nu var?!

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Firade du inte 23 för andra gången på alarma! tiden redan? Haha

Fredrik Envier sa...

Hmm, vem räknar antalet gånger? Viktiga är ju att man kommer ihåg HUR gammal man är... Sen hur många gånger man är det är ju knappast relevant?! Eller tänker jag fel? :)