Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, december 30, 2008

Comhem hos morsan


Hjälpte morsan att koppla in hennes Comhem-grejer. Hon har ju bara haft bredband där förut, när hon skulle skaffa digital-tv tyckte jag att hon likväl kunde baka ihop telefoni och få ett bättre pris. Efter lite strul var allt igång.
Nu till valet av bild till detta inlägg. Morsan har alltid väldigt kallt i lägenheten. Oftast exakt 20 grader precis eller lite lite under. Tack Uppsalahem för att ni fryser ned min mor! Nu när jag skulle gå på toaletten upptäckte jag detta. Ett fönster på vid gavel. Konstigt att det blir kallt? Haha. Skärpning morsan. :)

Inga kommentarer: