Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 10, 2008

Middags avnjöts på Peppar peppar

DSC03901
ÄNTLIGEN blev det middag på Peppar peppar. Var lite rädd för det här besöket eftersom jag längtat så otroligt länge efter att vi ska gå hit och förväntningarna var skyhöga. Som tur var så smakade maten super och både servitören och servitrise var båda välbekanta ansikten. Var inte riktigt så litet som jag hade fått för mig att det skulle vara, men riktigt mysigt

DSC03899
Till förrätt blev det löjrom med tillbehör, så gott så man ville bara ha mer!!!

DSC03902
Till varmrätt tog jag oxfilémedaljonger provencale, inte den riktiga klassikern men nära på. Sjukt gott även om jag föredragit lite mer kött. Ska man dessutom jämföra med kött kök och bar så kan de självklart inte mäta sig med köttkvalitén, men gott var det!!!

DSC03903
Robin kom förbi och vi tog en sväng förbi Gränby för att bunkra upp med godis inför resten av kvällen. Slutade med lösgodis och glass för 220 spänn, lagom smaskigt! :) Nu ska det gottas!!!

DSC03894
PÖSS!

Inga kommentarer: