Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, december 28, 2008

Josephines klappar



När jag skulle handla mina klappar var jag som vanligt ute i sista sekund, dagen innan julafton. Tog med mig Robin för att dra till Stockholm. Vi tog en snabb sväng i Uppsala först för att kolla lite klappar. Hade bestämt mig för att dels köpa Ed Hardys parfym (för tjejer såklart) till Josephine. Nu visade det sig att den parfymen inte såldes på alls många ställen i Uppsala, endast Åhlens City om den information jag fått var korrekt. Där var den dock slut! Jakten fortsatte till Kista och deras galleria, inget där heller. Fortsatte in mot Stockholm city och julklappsstället nr 1, nämligen NK. Där fanns den, tjusiga Ed Hardy-flaskan och stekiga förpackningen. Såg även en specialutgåva av Victor & Rolfs Flower-bomb, som jag slog till på. Kan ju lät säga att den röda tråden för Josephines julklappar blev parfym. Köpte även en bok med massor av tips för festfixaren. Skulle kanske vara en bok för mig själv, men det var mer tänkt på alla våra middagar som vi brukar styra upp hemma. Hon fick även ett par rosa sänglampor till sovrummet, mest som en kul grej. Jag har ju satt inköpsstopp på rosa i lyan för att mina killkompisar inte ska börja fundera om jag bytt sida. Gjorde dock här ett litet undantag! :)

Inga kommentarer: