Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 12, 2008

Har du en banan i fickan eller är du bara glad att se mig?


De flesta borde väl hört det uttrycket. När jag var och hämta kaffe och en banan kom jag att tänka på det, när jag var tvungen att stoppa bananen i fickan då jag inte hade fler händer. :) Det här inlägget var typ lika meningslöst som tv-licensen, men strunt samma. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag ser att du fortfarande har pepparkakor på skrivbordet...
/Anynom "förlåt"

Fredrik Envier sa...

Haha, jag bytte bilden på inlägget...dock inte av pepparkaksburksanledning. :) Jodå, fjärde burken pepparkakor avverkas nu faktiskt. Katastrof!

Anonym sa...

Det sägs ju att man ska bli snäll av pepparkakor. Har du märkt någon verkan än??
/Anonym "förlåt"

Fredrik Envier sa...

Jag åkta ju förbi min flickvän och lämnade Sushi idag, det kan väl kanske vara kakornas förtjänst!?

Varför medvetet anonym och dessutom be om förlåtelse för det? Varför skämmas för att du läser min blogg?

Anonym sa...

Nä jag ber inte om ursäkt för att jag läser din blogg,och skäms inte för det heller, du förgyller min dag ibland, men det var jag som sa "förlåt" i en tidigare kommentar.

Tänkt även passa på att tipsa er om att innan ni köper vagnen, kolla så att den får plats i bilen. Det är dumt att köpa bil efter vagn, billigare att köpa vagn efter bil istället. Vet fler som har gått på den minan...
Ha en trevlig helg

Fredrik Envier sa...

Haha, nu ska jag inte vara en besserwisser men synonymer på förlåta är: ursäkta, överse med, tillgiva, tillge, efterskänka, benåda. =)

Ang vagnen så tackar jag för tipset...ska vi kolla först. Vi kommer dock alltid att ha kombi, så förhoppningsvis lär det inte vara några problem.