Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, december 09, 2008

Se hit alla djurvänner


Titta på hunden i klippet ovan, som tappert försöker rädda sin påkörda kompis på motorvägen. Det är ju till och med så en annan nästan får tårar i ögonen och jag som inte har djur själv, annat än damråttorna som springer omkring där hemma.

2 kommentarer:

Carina sa...

Neeej men guuud.Förlåt men jag måste sno det här klippet till min blogg. När jag snyftat klart alltså.

Anonym sa...

Men gud nackhåret reste sig, tårarna strömmar just nu :(
Jisses vilken modig liten hund, har aldrig sett eller hört nått liknande förut!! jag är helt mållös