Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 18, 2008

Kungen av skräpmat, men idag blev det italian cuisine


För dem som inte förstår ironin i rubriken så förtydligar jag med att konstatera att dagens lunch även den bestod av onyttig mat, pizza och öl. Tyvärr var det lättöl, men en starköl hade varit sjukt gott eftersom mitt huvud i allra högsta grad tror att det är fredag, egentligen till och med lördag.

Igår blev det förresten spikat med vår julvisit till min moster Gun-Britt i Ludvika. Kommer sannolikt även slå två flugor i en smäll och hälsa på min morbror i samma veva när vi ändå är där. Håller på och kollar upp de hotellalternativ som finns i ludvika-metropolen, kan knappast bli mer än ett par hotell. :) Har vi tur lär vi kanske få se lite snö också, kanske kan bidra till lite extra julkänsla.

Inga kommentarer: