Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, december 28, 2008

Veckans fråga verkade fungera

Jag är rätt nöjd med antalet som svarat på premiärfrågan som lades upp förra måndagen. Får ha i åtanke att det är jul, så svarsfrekvensen kan ju vara något lägre än normalt.

Frågan löd: Skulle du kunna tänka dig att rösta på Sverigedemokraterna?

Antalet som svarat nu (28/12 kl 22:10) är 110 st vilket får ses som helt ok.

Hela 37% skulle kunna tänka sig att lägga sin röst på SD, medans 60% sa NEJ och 2% ville inte svara alls. Nu är det svårt att säga vad för snitt dessa 110 personer är, men jag gissar på att det är en rätt bred variation trots allt.

Sitter nu och spånar på nästa veckas fråga, kommer uppe ikväll eller imorgon! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer att rösta på sd 2009 och 2010. :-)

Anonym sa...

Lästips om invandringspolitiken:

http://www.newsmill.se/artikel/2008/11/05/om-invandringspolitiken#comment-11832

Fredrik Envier sa...

Sjukt intressant artikel. Dock länkar din länk till en kommentar i artikeln, men det är bara att scrolla upp.