Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 19, 2008

Förlåt sötnos...


Den här bilden får jag med största sannolikhet pisk för att jag lägger upp, men det tycker jag att "vi" bjuder på. Förresten så kan hon för omväxlingens skull få smiska mig någon gång...haha...

Var förbi med lite näringsnyttig mat på lunchen och fikarummet var upptaget, så vi fick helt enkelt stå och äta lunchen, vilket gick bra också... Så här kan det se ut iallafall! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att se att jag inte är den enda som frossar i mig flottig mat då och då (då och då har bytts ut till ganska ofta nu förtiden).
147 dagar kvar till bebben, tiden går minsann! Vi har 44 dagar kvar till våran och tiden har aldrig gått så långsamt!!