Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, december 21, 2008

En lugn lördag kväll - en mindre soft söndag natt


Gårdagen vart otroligt lugn och behaglig. Tror till och med att den var rätt ok för Josephine, även om jag förstår hur hon längtar efter att kunna ta en cosmo och bara slappna av. Tiden går dock väldigt fort och snart kommer han/hon ut, så det känns som om vi bara ska låta tiden gå och inte göra något större grej utav det. De här fem månaderna som gått har ju bara rusat iväg, så resten tycker jag kan få gå lika fort.

Drack tre öl, en kaffedrink och ett glas glögg igår och vaknar trots denna minimala mängd med huvudvärk. Märk då att jag dessutom drack två stora glas vatten innan jag gick och lade mig. Finns ingen bakfyllegud, det är så sant det. Man mår ju vanligtvis bättre när man druckit mängder med sprit.

Idag ska vi röja i lyan hemma, åka runt och kolla upp lite grejer. Sen håller jag på och förbereder mig för kvällens spektakel. Det är inte lätt att veta HUR man ska förbereda sig när man har med David Godvik att göra. Det är antingen PÅ eller AV, med tanke på att han kommer med en massa vänner till Uppsala idag så är jag övertygad om att det är PÅ som gäller.
Så det är bara att keep the Godvik-tempo som gäller.

Inga kommentarer: