Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 11, 2008

Punktering


Jag trodde fan inte det var sant när jag skulle backa ut bilen imorse. Nog för att jag vetat om att det varit lite klent med luft i bakhjulet, men nu var det extremt. Morgonen började således i mindre panik efter att komma till en närliggande mack och få luft i hjulet. Har ingen lust att stå och slänga på reservhjul för ett sketet pyspunka eller vad det nu kan vara.

Passar sig jävligt dåligt att strula med bilen med tanke på att vi ska på det riktiga ultraljudet idag, det är ju vecka 18 för dig som är påläst om graviditeter. Ska hämta henne och fara i ilfart upp till Ackis, det är nämligen en sjukt tajt schema.

Hur som helst, fick lite liv i däcket och sen rullade vi vidare till jobbet. Var dock helnojjig efter och tyckte mig känna tendenser att åka på fälgen hela tiden...men det var nog som sagt bara nojja. Måste dock hålla skiten under översikt nu känns det som.

Inga kommentarer: