Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 18, 2008

Tabberaset Flustret 2008

Min goda vän David Godvik har lurat mig till att medverka på det årliga Tabberaset på Flustret som går av stapeln nu på söndag. Sist jag var där var det år 2006, ett tillfälle man sent glömmer. Är tvungen att lägga upp lite filmer från tillfället för att väcka lite minnen till liv, allra minst hos mig själv! :)






3 kommentarer:

Kaveh sa...

Ojojoj, en dag där jag står på rätt sida av baren också! Kommer du på middagen också?

Anonym sa...

du tänker väl inte joddla en gång till sist lät de som en hes tupp som inte kan gala men vill du göra sucsé en gång till joddla på men gå å lär dig joddla ordentligt.

Anonym sa...

här e en som kan joddla titta på länken får du både se och höra.

http://www.youtube.com/watch?v=67rc96joOz8&feature=related