Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 01, 2008

Google gillar min tjej


Verkar som Google har ett gott öga till min tjej. Spelar nästan ingen roll vad jag söker på verkar det som, Josephine kommer upp i de flesta lägen ändå. Jag tappade en plomb imorse när jag borsta tänderna och tänkte skriva ett blogginlägg om det idag, hade dock ingen lust att köra in kameran i käften och ta en bild så jag googlade på "Tänder". Vad händer, jo Josephine tittar fram som träff nummer 10 på bildsöken. Tror jag ska fråga Josephine om hennes relation till Google egentligen. Jäkligt lustigt om Josephines tänder innan blekning är viktigare än alla tandläkarsidor på nätet?! Smickrande om inte annat, allra helst eftersom bilden var INNAN BLEKNING! =)

Nåväl, det var MINA tänder inlägget skulle handla om. Jag tappade som sagt en plomb i en tang längst bak. Nu har jag en gigantisk krater och en stundande om möjligt STÖRRE tandläkarräkning att vänta. Söker sponsoravtal om någon är intresserad? Kan tänka mig att svarva in någon eventuell företagslogotyp i plomben så allt jag biter på får ett logo-avtryck.

Inga kommentarer: