Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, december 19, 2008

Fler svaga karaktärer i Batman


Det snackades en del om att Johnny Depp skulle göra rollen som The Riddler (Gåtan) i nästa Batman-film. Detta skulle gjort denna film mycket intressant, med tanke på Depps tidigare rollprestationer i bland annat Pirates-filmerna så är det sjukt underhållande att se honom. Istället meddelar Aftonbladet nu att Eddie Murphy ska göra rollen. No offence Eddie, men jag känner inte att han kommer ge Rollen vad som krävs. Sen kan man ju spåna kring en svart gåta?! Haha! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man skall inte tro på allt som står i tidningen...

Fredrik Envier sa...

Nej, jag hoppas verkligen det! Har sett flera som dementerar detta, vilket jag verkligen hoppas. Johnny Depp som The Riddler vore ändå förträffligt.