Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 22, 2008

Tabberaset Flustret igår


Kvällen gick ju som väntat, fullt ös medvetslös. Kvällen började lugnt när vi möttes upp på Pipes of Scotland för ett par öl. När alla samlats upp tog vi taxi mot Flustret där det var julbord för hela slanten och självklart snaps, mängder med snaps. Måste dock säga att underhållningen kändes att vara i det snålaste laget. Två trötta trubadurer som mestadels körde ballader. Nej, tack och lov fanns det gott om folk som höjde stämningen till rätt partymode. Matkrig, shot battle och bardisksdans var några saker som inträffade. För att denna kväll inte skulle slut som många andra, så bestämde jag mig för att skriva ned allt som dracks för att kunna förutspå i god tid innan det går över styr. Dock sket sig något med den här lappen, för någon klippte filmen i vanlig ordning.

När detta hände skedde något mystist. Min skjorta slutade i småtrasor som David MMS'ade till Josephine, som i sin tur lade upp i sin blogg som jag självklart snott. Hur schysst va den egentligen?

1 kommentar:

Anonym sa...

scchhhnnyyggg!!!!!