Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, februari 22, 2009

Babysäng


Vi var ju och köpte lite saker till bebissängen igår. Se så tjusigt! Fick inte välja blåa sängkläder eftersom Josephine inte tror att det är en pojke. :)

4 kommentarer:

Sofie sa...

Ni hade varit på ikea va? Isåfall var de ju kul att ni kom in på draget och hälsa :P haha

Fredrik Envier sa...

Har ju dessvärre inte koll på att du jobbar där?! :( Vilka ofantliga rabatter kan du erbjuda och i vilken butik? ;)

Sofie sa...

Slavar jag menar jag jobbar på vero mat och café haha :D

Fredrik Envier sa...

Aha, då är jag med. Svinbilliga vetelängder att erbjuda alltså. Hmm... :)