Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, februari 22, 2009

Patetiska bloggidioter

Fick tips om en idiot-blogg i en kommentar till ett tidigare inlägg. Det är en liten 16-åring som tror sig vara någon ny Blodinbella... Det är fan skrattretande! Anledningen att jag fick tips var att hon uttalat sig om bloggmorsor. Nu bär det emot att ge henne besökare via min blogg, men jag måste ändå göra er uppmärksammade på det här inlägget.

6 kommentarer:

Anonym sa...

va fan va detta..haha..

Anonym sa...

Läs det hon skriver i inlägget efter, så ser du hur otroligt KORKAD den bruden är.
Det roliga är att hon faktiskt läser MIN blogg :p

Anonym sa...

HAHAHA det här gjorde verkligen min dag! Tack

Anonym sa...

Kul att se en kille ta ställning också :)

Anonym sa...

Ha ha....men snälla nån...den bruden är ju av samma skrot och korn som din egen brud Fredde!

Fredrik Envier sa...

Den enda likheten mellan den tjejen och min tjej är att de båda är tjejer, men där slutar också likheterna.