Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 18, 2009

Ut och springa med Robin

robin
Robin har ju blivit en sjukt vällevnadsmänniska, mellan varven som han lever på Birger Jarl. Kanske kan vara det dåliga samvetet som får honom att träna i veckorna. Han simmar typ två gånger i veckan och nu idag chockade han med att ut och springa i 40 minuter. Föreslog att vi skulle ut och springa tillsammans någon gång, även om jag inte har någon kondition så är jag brutalt jävla envis och kan nog springa sjukt långt bara med det.

Jaja, fortsättning följer i ämnet... :)

1 kommentar:

Kaveh sa...

Jag tror att man behöver motivation och det får han när mr besöker oss ;)
t.ex. "Red Bull ger dig vingar" eller varför inte "BJ ger dig spring i benen" =P