Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, februari 08, 2009

Middag hos svärföräldrarna

Beklagar avsaknaden av blogginlägg, men jag har kraftiga problem med mobilen vilket gör att det inte är fullt lika lätt att blogga som jag är van vid. Måste dock lämna in luren på måndag, så jag blir mitt vanliga jag igen! :)
[image-upload-86-720550.jpg]
Fredagen tillbringades i trevligt sällskap hos svärföräldrarna. Det bjöds på förrätt i form av sikrom med tillbehör. Till varmrätt blev det biff rydberg, sjukt gott. Till detta serverades öl och gott rödvin... Trots ett jäkligt begränsat intag med alkohol vart man straffad som satan dagen efter. Vaknade upp med världens huvudvärk, som jag hade varit på en brakfest. Katastrof!! Ursäktar för att man ser ut att lida av syrebrist på bilden, men det är Josephines bild. Hon gillar att de är kalla och blåstickiga. :)

Inga kommentarer: