Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 03, 2009

En romantisk lunch med...


Då vart det en sjukt romantisk lunch med mig själv då, i drive-in på Sibylla. Läste i Carinas blogg att jag tydligen inte är ensam om att ha problem med att hitta lunchvänner. Förvisso skickar jag bara lunchförfrågningar till ett begränsat antal människor. Försöker ibland bredda vyerna och fatta att fler än dessa 5 personer äter ju faktiskt lunch. Så är du kompis med mig och inte fått en förfrågan så dra gärna ett sms så slår vi ihjäl en sådan någon dag. Har du inte mitt nummer tvekar jag på att du är någon vidare kompis... ;)

Och NEJ, jag bjuder inte på första lunchen, det gör möjligen DU! =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju iaf 5 lunch kompisar! jag har bara 1 och det är ju du 1 gång i månaden :)
/Rickard

Fredrik Envier sa...

Ljug inte!! Jag vet nog att du har ätit kebab med en arbetspolare en gång, en annan arbetspolare på max, din flickvän vid några tillfällen samt mig och din morsa. Det är 5 st de me! :) BUSTED!!!

Sofie sa...

Och NEJ, jag bjuder inte på första lunchen, det gör möjligen DU! =) snåljåp hahaha

Carina sa...

Själv satt jag i min ensamhet på Baren Baren. Det var jag och min tidning. Måste läsa när jag äter lunch ensam annars ser man ju så tragiskt övergiven ut.

Fredrik Envier sa...

Sjukt synd om dig och mig Carina! Jag käkade min burgare i bilen på nån jävla ödslig parkeringsficka, det är fan snäppet mer tragiskt! :(

Anonym sa...

fråga efter stam gäst kortet nästa gång du äter där har de själv och i slutändan genererar de lite rabatt
om 30 kr , käkar där själv med jämna mellanrum men har aldrig sett dig där tar ju för de mesta drive in.

Anonym sa...

Varför åt ni inte tillsammans då du och Carina?!

Fredrik Envier sa...

Vi känner inte varandra så pass bra att vi skulle gå och käka lunch... Annars hade det varit självklart! :)