Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, februari 02, 2009

Kommer ni ihåg Johan Palm?


Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Jag hade precis fått bort honom ur huvudet, eftersom hans tolkning av Coldplays Viva la vida satt sig i skallen. Alltid när jag hör den låten så hör jag hans hesa målbrottsstämma i skallen, tills för några veckor sedan när jag kan lyssna på låten utan traumatiska besvär.

Så idag när jag satt i min ensamhet (ursäkta om jag tycker synd om mig själv) och äter på den sämsta McDonalds-restaurangen i stan, ni vet den borta på Råbyleden, så läser jag i tidningen... Johan Palm har fått skivkontrakt!!! Man kan ju alltid hoppas på att det är nån liten jävel som signat honom, men icke... Självaste Sony BMG har gett honom ett kontrakt! Betyder det här att han kommer spelas sönder på radiokanelerna om några veckor?! Jag hoppas verkligen inte det, sätt honom på att göra någon Hits för kids 59 eller Smurf hits 45!

1 kommentar:

Anonym sa...

håller verkligen med dig haha