Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, februari 02, 2009

Ett citat från min blonda


Ibland så vräker Josephine ur sig lite småsköna kommentarer till saker som jag så ofta vill komma ihåg, för att dela med mig till er läsare.

Här är en som hon utbrister med ljudlig stämma i bilen på morgonkvisten när hon hör låten "If I were a boy": -VILKEN IDIOT! Det är klart hon skulle förstå om hon var pojke!

Söt hon är som sitter och analyserar och kritiserar låtar på morgonen.

En annan var när vi var på väg hem från Niklas i Alunda och jag slog på hellyset så säger hon: -Vad mycket ljusare det blir när man slår på helljuset.

Jo, det är ju lite det som är meningen! :)


Såna här saker som får mig att le och skratta.... Inte alla som har sina egna blondinskämt! :)

Inga kommentarer: