Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 27, 2009

Grattis Helen 27 år!

image
Jag har länge haft svårt att få in i mitt skalle att samtidigt som jag själv blir äldre och äldre (på pappret), så blir även alla andra det… Något inom mig gör att jag gärna inte erkänner för mig själv att jag blir äldre, att jag borde ändra mina vanor som andra i min ålder. Nu blir dock Helen, Josephines arbetskollega 27 år…det betyder att hon närmar sig med stormsteg min ålder… Eller nja, den ålder som jag passerade för något år sedan.

Äsch, fan va skitbökigt det här inlägget va. Vill egentligen bara säga två saker:
1. GRATTIS HELEN!!!!!!!!!!!!!
2. Jag vill inte bliva stur!

pippi

Inga kommentarer: