Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, februari 17, 2009

En mördare vid skolan


När vi skulle hämta Elliot idag såg vi något suspekt. Den här bilen stod parkerad utanför skolan halvt uppe på gräsmattan. Den har aldrig stått där förut. Den ser ut som en typisk mördare i en amerikansk film. Efter ett tag kommer dock en helt vanlig pappa utan mördartendenser ut med sin son. Överdramatiserat helt klart.

3 kommentarer:

Carina sa...

Hahaha. Själv misstänker jag allt och alla när jag är ute på promenad. Tror att varenda bil är ska kidnappa mig. Men det är en sjukdom jag har, jag vet=)

Good Girl sa...

hahaha! Besök gärna min nu en-dag-splitternya blogg också...

Anonym sa...

fan street du får lugna ner dig lite med microbloggandet här till höger-----> de fulkomligt sprutar ut nya klyftiga kommentarer =)