Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 26, 2009

Besatt bloggläsare


Färden bar vidare till O'Learys där Mazen och Robban jobbade. Stället var smetfullt av fotbollsfans pga någon obetydlig fotbollsmatch. 60 kr i entré ville dem ha, vilket vi självklart inte betalade. En öl och några shots senare bar färden av vidare mot Terassen. Här vart jag mer eller mindre påhoppad av en ivrig bloggläsare som ville ge sig till känna. Hon presenterade sig som Hanna och började genast referera till hennes favoritblogginlägg som hon gillade. Det läskiga var att hon kunde min historia nästan bättre än jag kunde den själv. Tog några kort på henne, bara för att verkligen komma ihåg henne dagen efter. Minns inte exakt varför hon läste min blogg, men det var något om arbetskamrater vill jag minnas. Hon kan säkert fylla i själv här, eftersom hon är en frekvent läsare?! :)

5 kommentarer:

Elin sa...

Haha, det där är ju HC!:O

Anonym sa...

Jodå! besatt e jag som in i helvete! hahah. soft att du lägger upp en bild där jag ser ut helt efterbliven ut. men så kan det va!
peace

Fredrik Envier sa...

Haha, man får vänja sig att bjuda på sig själv i den här bloggen. Jag gör det varje dag! =) Hehe...

Anonym sa...

absolut! jag bjuder alltid på mig själv! hej fjäril! läget =)

Elin sa...

Hej Hanna!:D Jag tyckte allt det var du trots minen ;D