Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 04, 2009

Vann ett Nintendo Wii


Provade på sajten Budson.com en sväng idag, för att se vad det var för sajt... Ganska smart upplägg och sjukt dyrt om man inte tänker till. Kan till synes verka som en lätt grej att vinna, men man märker kvickt att man får dra sig ur.

Nu råkade jag gå vinnande ur striden (otippat...haha), så nu fick vi ett Nintendo WII och Guitarr Hero...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fan Gongrats Amigo ;) nyfiken dock hur många sms du skicade :)

Anonym sa...

Grattis!
Själv vann jag ett PS3 spel här i början på veckan..

Fredrik Envier sa...

Antalet sms förtäljer inte den här historien, men jag kan avslöja att jag inte går back! Haha! =)

Carina sa...

En liten fråga bara, var tog det där med veckans fråga vägen? Var vi så urusla på att svara så du la ner? Personligen tyckte jag vi skötte oss bra.

Fredrik Envier sa...

Förlåt min vän... Jag kanske ska återuppliva den. Jag har ju liksom satt ribban att hålla väldigt intressanta och ibland väldigt känsliga frågor. Kanske får lätta lite.. ;)

Anonym sa...

Blir aldrig förvånad av när jag inväntar ett svar från dig ;)