Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, februari 13, 2009

Lunch på Mamma Meze


Lyckades få till en andra lunch den här veckan med Josephine. Har varit extremt dåliga på att äta lunch den senaste tiden. Kan ha att göra med att Josephine oftast äter matlåda på jobbet nu för tiden.

Vi drog iväg till det lilla lunchhaket bortåt Eriksberg, Mamma Meze. När vi står i kassan och ska betala säger en kille från personalen: -Jag läser din blogg, schysst!! Bästa reklamen så log han glatt!

Svårt att veta hur man ska reagera när en total främling läser bloggen och med det vet en hel del om ens liv. Han hade tydligen googlat på Mamma Meze och fått upp något tidigare inlägg om att jag gillade att käka där vilket han verkade uppskatta. Kul hur som helst.

Har ÄNTLIGEN fått igång bloggningen korrekt från mobilen igen. Tro mig att det var något skevt jävla fel. Tror dock det handlade om att jag hade någonstans 10MB (MEGABYTE) i skickade sms och sjukt många i inkorgen. Min nya SonyEricsson C905 verkar ju inte ha någon direkt begränsningen, vilket är trevligt...men gör ju också att man glömmer att tömma. Nu har jag iallafall förmodligen raderat på tok för många viktiga SMS. Fuck it som min flickvän brukar säga! ;)

Inga kommentarer: