Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 26, 2009

Min kära arga flickvän


När jag vaknade imorse så märktes det klart och tydligt att gårdagen inte varit till hennes favör. Att jag hade haft det trevligt förvärrade förmodligen situationen något. Det kan ju bli så lite knäppt, att istället för att glädjas åt den andres lycka så blir man extra förbannad för att ens egen situation ser för jävlig ut. Lider verkligen med henne och längtar så tills hon är tillbaka i sitt egna jag. Nu låter det nästan som om vi inte vill ha barn och så är verkligen inte fallet. Däremot så måste vi nog vara ense om att Josephine mår bäst när hon INTE är gravid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du din tös ser inte nå vidare glad ut,,men det går över snart..