Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, februari 05, 2009

Du dricker väl mjölk från Sju gårdar?

DSC04540
Man vill väl supportera de Uppländska gårdarna. Självklart dricker familjen Andersson/Lundberg ekologisk mjölk från gårdarna i Uppland. 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jag också tänkt;)

Anonym sa...

Bra mina föräldrars gård är med! :P

Anonym sa...

I vilken affär hittr man denna mjölk i Uppsala??

Anonym sa...

var kan man köpa sån i uppsala?

Fredrik Envier sa...

Vi köpte dem på ICA Kvantum i Gränby Centrum! Kostar typ en spänn mer än vanlig mjölk, men det känns som det kvittar.

Anonym sa...

www.sjugardar.se där finns info om butiker som säljer.

Jessica sa...

Min bästa kompis gård är med å producerar fram denna mjölk ute i fina Almunge!

Jessica sa...

Jag bor på en av gårdarna (hyr av dem som prodcerar fram mjölken), ute i almunge :)

sittac sa...

Östanå gård tackar för stödet, kul att vårat arbete uppskattas!