Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, februari 11, 2009

Head huntad


Vart uppringd idag av ett företag som hade fått tips om mig och ville att jag skulle komma på intervju. Lustigt att det går prat inom IT-branschen när jag inte varit i den på flera år och allra helst inte i den här stan. Hur som helst så ska jag dit nästa vecka på en lunch för att se vad de har att erbjuda. Sannolikt så kan de inte vifta upp tillräckligt mycket pengar för att det ska vara värt att flytta på sig. Men man vore dum om man inte undersökte möjligheterna...

Inga kommentarer: