Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, mars 07, 2009

Ung kille 30 år söker framgångsrik tjej


Det här är Alexander Sandberg, en gammal god vän till mig. Han har ledsnat på att åka runt i sverige som framgångsrik säljare och söker nu trygghet. Är DU en framgångsrik tjej som känner för att stadga dig och behöver en ungdomlig kille. Alex gillar mysiga hemmakvällar och drömmer om en gård på landet. Är DU intresserad av Alex så hör du av dig till mig.

Referenser:
Alex har ett långt förflutet som vänt till mig, delvis som säsongare på semesterön Mallorca men också som stadig rotertvåa i stockholms nattliv och tidigare entrévärd på den omtalade nattklubben Nasty.

Fotnot: Han är sjukt lik ledaren Denho Acar till Original gangster, för den som gillar farliga killar!

6 kommentarer:

Sofie sa...

Han ser lite nasty ut så ge han mitt nummer :P hahaha

Fredrik Envier sa...

Du får ju fan se till att svara i telefon när han ringer. Han vart inte mindre nasty när du inte svarade... :(

Sebastian sa...

Jag tror även jag har en flyttlåda med prylar som är Alex's. Dessa kan ingå vid intresse =)

Sofie sa...

Men shit ta de lugnt, ska fixa det här, låg och sov som en klubbad säl i natt

Anonym sa...

Hur lång är han? Är han över 190 kan du skicka honom till mig!
:-)

Fredrik Envier sa...

Han är dessvärre bara 174, det fungerar inte då? :(