Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, mars 22, 2009

Söndagsmat



Jag valde att själv inte vara med på bilden som ni ser, mat och dryck fick huvudroll istället. En Du chef och en Heineken. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och en kissfläck mellan benen?!
Hahaha!

Fredrik Envier sa...

Hahahahah.... Det hoppas jag verkligen inte... =)

Fredrik Envier sa...

Jävla Jeanette, jag var tvungen att beskära för att döda alla eventuella framtida spekulationer... *asg*

Anonym sa...

om de nu hade blivit bättre om du var kvar, varför slutade du då?

har hört många som sakt att dom saknar seven mycket.

men ännu är de väl inte försent att återuppväcka seven och återigen sätta namnet på uppsalas krog himmel.

lokalerna finns ju fortfarande kvar och de ända som står i vägen är ju egentligen en envis Patric vallgårda som värkar vara fast besluten på att köra peoploe i botten utan att tänka sig för de enda han värkar tänka på för tillfället är BMB och inget annat.

ta en funderare på på de där med en åter uppståndelse av Seven.

Seven For ever

Fredrik Envier sa...

Jadu Larsson, jag slutade tyvärr inte riktigt frivilligt. Patric fick kalla fötter och var rädd att förlora pengar, så han gjorde vad han trodde var rätt. Dvs blåsa den kollega som gjort allting möjligt och köra med "nya" kollegor...som sedan inte visade sig duga och historien återupprepade sig.

Patric är välkommen till mig, om han kan krypa ned på knä och inse sina misstag. Problemet är väl att han inte har den självinsikt som krävs för att inse det. Sen finns det självklart en prislapp på det han utsatt mig för, vilket inte är helt gratis!

Anonym sa...

Haha! Fegis!
Fram med kissfläcken igen ;)