Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, mars 18, 2009

Mata fåglarna i svandammen

matafåglar
Josephine ska äta lunch med en gammal arbetskollega och mycket god vän, nämligen Jeanette idag. Efter de har ätit ska de gå och mata fåglarna i svandammen. Förstå vilket enormt grymt bloggmaterial detta vore, den mest “icke-friluftsmänniska” man kan tänka sig står och matar fåglarna, som hon dessutom tycker är jätteläskiga. Jag åkte förbi en snabbis här på lunchen för att se om jag möjligen skulle kunna få ett foto av det fågelmatande paret, men icke. Fick istället komponera en egen bild, som jag så här i efterhand blev rätt nöjd med… Ungefär så där det skulle kunna se ut, kniv och gaffel mot fåglarna… :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha,du e ju helt hopplös..Ludvika här

Fredrik Envier sa...

Nej nej kära Moster. Hopplös är någon utom räddning. Jag å andra sidan är otroligt hoppfull! :)