Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 20, 2009

Jag gråter floder

Bloggade för några dagar (eller veckor) sedan om programmet Wipe-out som går på Kanal5 på söndagar. Nu kommer en liten reminder… Råkade nämligen gå in på en läsares blogg och såg då ett klipp från amerikanska Wipe-out.

Har nu suttit i ca 5 minuter och försöker titta utan att skratta…men det pyser ut luft genom näsan, munnen och…näh, inga fler hål… Jag kan inte låta bli att skratta…tårarna rinner och jag hoppas för allt i världen att ingen kommer in på kontoret nu… För dem som sitter rummet intill måste ju undra om jag snyftar här inne eller vad jag håller på med.

Vill du förgylla din fredag, ta dig lite tid och titta på nedanstående!

3 kommentarer:

Fluffytush sa...

Bara älskade mamy mamy mamy =)

Fröken Drake sa...

Om du blir besviken på Ågatan 11ska jag med ett leende på läpparna tugga av min högra arm! Så gott var det och så bra va servicen! :)

Anonym sa...

Man undrar juh hur de tänker när de rekruterar folk till detta program! Sjukt underhållande iaf :)