Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, mars 07, 2009

Brottslingar


Brandvarnaren gick igång precis. Alex, min kontaktsökande vän släckte ljusen och ett kresondo eller hur det nu stavas bröt. Brandvarnaren fick för sig att det brann, vilket det självklart inte gjorde. :) Den vägrade dessutom att sluta trots alla försök att tysta den. Elliot sov som en kung trots det sjukt höga ljudet. Det hela sluta med att jag fick skicka den i golvet, sen vart det tyst. Nu är det förvisso olagligt att inte ha brandvarnare, men jag tror vi får vara brottslingar ett tag. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

cresendo tror jag stavelsen lyder. kram smulan

Anonym sa...

crescendo faktiskt =)
Vad jag vet, kanske dags att googla? ;D