Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 20, 2009

Göra något kul


Känner att jag skulle behöva göra något kul, för att liksom tillfredställa mina rastlösa nerver... Så här kul lyckades jag få till det på lunchen, med ett par glasögon. Sjukt roligt. Tillräckligt stimulerad? NEJ!

Ska iallafall bli trevligt att åka ut till Niklas i eftermiddag och gratta honom på den stora dagen, han fyller 28 år. Som Josephine påpekade i sin blogg är han redan trebarnspappa. Snacka om att man ligger efter i tillverkningingen. Ser ut som att jag kör ut, så det blir dessutom alkoholfritt. Känner dock att en eller två öl skulle göra kroppen gott denna helg.


2 kommentarer:

Josefin sa...

vad tror du jag känner!!!!!En lr 100 drinkar skulle sitta super för min del;).*AVIS!!!!!!!!!!!!!*

Annika sa...

Shit va porrig du ser ut Freddan
;-)